pátek 25. března 2016

Má knižní "závislost" a vše okolo ní.

->Právě teď probíhají velikonoční prázdniny a mě se konečně naskytla příležitost ke čtení knih.Ve všední dny nemám tolik času a mé oblíbené činnosti věnuji přibližně 20 minut denně ,proto jsem nadšená ,že jsou tady Velikonoce a já mám dostatek času na čtení.Kvůli tomu jsem se rozhodla vám napsat něco málo o mé knižní "závislosti" a věcech s ní spojenou. -Každý má nějakou.

-Knihovny.
  • 5 minut nikdy není 5 minut.(Někdy se to stane ,pokud mám něco důležitého na práci a nebo jen nějakou knihu vracím a někam spěhám.) 
  • Když si nevyberu knihu přes webové stránky knihovny, stává se z vybírání 2 hodinové procházení mezi regály plnými knih a prohlížení všech zajímavých svazků papírů v mém okolí.
  • Nikdy si nevyberu jen jednu knihu. -co si budu nalhávat nejraději bych si je vzala domů všechny.
  • Moc ráda si prohlížím obálky knih ,které mě něčím zaujali.
  • Vždy projdu všechny oddělení i když jsem neměla vůbec v plánu tam jít.
  • Pracovníky v knihovně vídám častěji než rodiče. 
  • Nosím si z knihovny stále nové a nové knihy přestože vím ,že je všechny nedokážu přečíst všechny do konce výpůjční lhůty..
zdoj:google
-Knihkupectví.
  • Moc často tam nechodím,nikdy nevím co si koupit a přitom bych vykoupila celé obchod...
  • Když si koupím novou knihu další dva dny vdechuji její dokonalou vůni novoty...-Děláme to všichni.. :D
->Až teď bych přešla k mé závislosti.

  • Miluji roztomilé obálky a obálky Harryho Pottera. <3
  • Když se mě někdo zeptá co chci k narozeninám/vánocům/... vždy si přeji ,alespoň jednu knihu. (Kolikrát se ani neptají co chci ,ale jakou knihu chci. :D )
  • Často se stává ,že soudím lidi podle toho jestli čtou nebo ne..
  • Povinnou domácí četbu mám hotovou hned první hodinu literatury po letních prázdninách.
  • Přečtu nejvíce knih z mé třídy. (Kolikrát si říkám co by beze mne  mí spolužáci dělali.. :D )
  • Většinu peněz od příbuzných utratím za knihy..
  • Mí kamarádi či přátelé se můžou zbláznit ,když jim začnu předčítat úryvek z knihy ,kterou právě čtu.
  •   Po přečtení fakt hodně dobré knihy mě trápí deprese.-Prý se tomu říká knižní kocovina. 
  • Přesvědčuji své přátele o přečtení mých oblíbených knih ...
  • Nesnáším ,když mě někdo vyruší při čtení..
  • Smiřuji se se svou závislostí..
->Jsem si jistá ,že má láska/závislost ke knihám se bude postupně rozvíjet.
->Máme něco společného ? :) Napište mi do komentářů.
Čtěte a mějte se rádi! :) -Lonely Rose

5 komentářů:

  1. Taky úplně nesnáším, když mě někdo ruší při čtení. A taky mě celkem štve, když jsem knížku teprve začala číst a někdo se mě zeptá "o čem to je" :D Po těch třiceti přečtených stránkách toho vím hodně, no :D
    TUORE BLOG

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda ,že nejsem sama. :D To se mi moc nestává,..radši se neptají. :D :) Děkuji za tvůj komentář moc mě to potěšilo. :) Máš krásný blog přečtu si ještě pár příspěvků a budeš mít nejspíš novou čtenářku. :) :D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Opravdu ? :D V mém okolí lidé moc nečtou.. (Neví o co všechno přichází!:)) ,takže nemám moc možností jak se s knihomoly seznámit.. :/ Pěkný blog! :)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat